Examen Middle Management FBG

Propedeuse HBO Management - Middle Management - Kennis van functionele beleidsgebieden
Plaats reactie
bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Examen Middle Management FBG

Bericht door bakkere » 11-04-2011 22:11

Goedenavond,

Ik heb vorige week donderdag examen gedaan en het was goed te doen. Er waren veel vragen die me herkenbaar voorkwamen uit de oefenexamens die ik heb. Ik heb er meer dan op de website van de associatie te downloaden zijn. Ook mijn uittreksel voldoet prima. Het zijn 10 hoofdstukken en studeren viel prima te doen icm met het boek van Heijnsdijk.

Zal mijn cijfer posten als ik hem binnen heb.

Groet, Erik.

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Uitslag per mail - geslaagd :-)

Bericht door bakkere » 22-04-2011 07:42

Hierbij berichten wij u inzake de voorlopige uitslag van het examen Nemas® Middle Management onderdeel Functionele Beleidsgebieden, door u afgelegd op 7-4-2011.

U bent geslaagd voor dit examen. Wij zijn verheugd u te kunnen feliciteren met het behaalde resultaat!

Het door u behaalde cijfer is: 8

De bij het bovenstaande resultaat behorende officiële documenten worden u 8 weken na de examendatum per post toegezonden. De datum die vermeld staat op de officiële documenten is de 1e dag van de maand volgend op de maand waarin het examen heeft plaatsgevonden.

Aan dit bericht kunt u geen rechten ontlenen. De definitieve uitslag wordt op de officiële documenten weergegeven. De definitieve uitslag zal alleen afwijken van de voorlopige uitslag als er rondom het examen onregelmatigheden zijn geconstateerd.

Deze e-mail is gegenereerd door een geautomatiseerd systeem. Het is niet mogelijk te antwoorden op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Nederlandse Associatie voor Praktijkexamens

Ed de Vries
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-06-2012 12:02

Interesse in oefenexamens

Bericht door Ed de Vries » 26-03-2013 17:18

Ik heb wel interesse in de oefenexamens. Kun je die mailen?

Mw.Maaike
Berichten: 55
Lid geworden op: 27-10-2011 16:40

Bericht door Mw.Maaike » 26-03-2013 20:20


Plaats reactie

Terug naar “Middle Management - Kennis van functionele beleidsgebieden”