Karin (docent)

Ben je net lid geworden van het forum? Stel je hier dan even voor. Het is altijd leuk om een beetje achtergrondinformatie van iemand te hebben wanneer mensen met elkaar in contact treden.
Plaats reactie
karinhulsman
Berichten: 1
Lid geworden op: 31-03-2009 11:09

Karin (docent)

Bericht door karinhulsman » 31-03-2009 12:52

Hallo studenten, ik ben 1 van de docenten die je bij Managementvaardigheden gaat tegenkomen of al gezien hebt als je deze dagen al hebt gedaan. Mocht je vragen hebben over deze trainingsdagen, dan lees en beantwoord ik ze graag.
Verder beschik ik over ruime ervaring in het adviseren en managen personeelsgebied. Dus mocht je daarover vragen hebben stel ik ze ook en wie weet kan ik je (verder) op weg helpen!!

Succes, Karin Hulsman
Ik ben 1 van de docenten managementvaardigheden, met vragen kun je bij mij terecht!

nicky
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-01-2009 13:43

Re: Karin (docent)

Bericht door nicky » 01-04-2009 09:32

karinhulsman schreef:Hallo studenten, ik ben 1 van de docenten die je bij Managementvaardigheden gaat tegenkomen of al gezien hebt als je deze dagen al hebt gedaan. Mocht je vragen hebben over deze trainingsdagen, dan lees en beantwoord ik ze graag.
Verder beschik ik over ruime ervaring in het adviseren en managen personeelsgebied. Dus mocht je daarover vragen hebben stel ik ze ook en wie weet kan ik je (verder) op weg helpen!!

Succes, Karin Hulsman
Dag Karin,

Welkom op het forum. Fijn dat je je kennis met ons wilt delen.

groet,
Astrid.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je voor...”