Kevin

Ben je net lid geworden van het forum? Stel je hier dan even voor. Het is altijd leuk om een beetje achtergrondinformatie van iemand te hebben wanneer mensen met elkaar in contact treden.
Plaats reactie
kevin85
Berichten: 35
Lid geworden op: 02-09-2010 17:48

Kevin

Bericht door kevin85 » 15-06-2011 17:33

Hallo allemaal,

Aangezien ik al enige tijd gebruik maak van dit handige forum wordt het de hoogste tijd om me ook voor te gaan stellen.
Ik ben Kevin, 26 jaar oud, woonachtig in Leidschendam en werkzaam als leidinggevende (bevelvoerder en instructeur) bij de brandweer Haaglanden. Startdatum van mijn studie HBO management was augustus 2009

Ben nu bezig met de modules projectmanagement en moet verder nog kwaliteitsmanagement en hoger managment behalen.
Verder heb ik alles tot nu toe gehaald maar moet zeggen dat ik nu wel last heb van een behoorlijke studiedip. Ik hoop de opleiding uiterlijk juli 2012 af te ronden.

Kan iemand mij vertellen waar de afstudeeropdracht uit bestaat en kan iemand mij helpen aan een voorbeeld portfolio verslag?Alvast dank

Veel succes allemaal. :D :D :D

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Bericht door bakkere » 15-06-2011 20:49

Kevin,

Bedankt dat je je hebt voorgesteld. Dat doet niet iedereen :-)

Maar je kunt het beste de vragen die je hebt in de topic stellen die ervoor is bedoeld.

Groet, Erik.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je voor...”