Corina

Ben je net lid geworden van het forum? Stel je hier dan even voor. Het is altijd leuk om een beetje achtergrondinformatie van iemand te hebben wanneer mensen met elkaar in contact treden.
Plaats reactie
Corina
Berichten: 10
Lid geworden op: 22-04-2010 12:29

Corina

Bericht door Corina » 22-04-2010 17:49

hoi,

Ik ben Corina, 44 jaar, gehuwd, 3 kinderen van 13-11-8 en ik ben praktijkmanager in een huisartsenpraktijk in Eindhoven Daarnaast coordineer zorgprogramma's, projecten en overleggen binnen een samenwerkingsverband van 2 gezondheidscentra.
Ik ben in 2003 gestart met Officemanagement maar met nog 5 vakken te gaan overgestapt naar HBO-management omdat dat veel beter bij mijn huidige baan aansluit dan officemanagement.

Ik ben gestart in maart 2009 en moet nog de vakken Leidinggeven, Projectbeheersing en Werken in Projectteamverband (september 2010), E-business, Kwaliteitsmanagement, Hoger Management en afstudeerscriptie.

Tijdens het examen Arbeids- en Organisatiepsycholgie in maart zag ik bij de kantine een briefje ophangen met het internetadres van dit forum. Vandaag dan toch maar eens aangemeld. Bij Officemanagement heb ik toch wel voordeel gehad van deelname aan zo'n forum.

Gr Corina en succes iedereen.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je voor...”