Marlies

Ben je net lid geworden van het forum? Stel je hier dan even voor. Het is altijd leuk om een beetje achtergrondinformatie van iemand te hebben wanneer mensen met elkaar in contact treden.
Plaats reactie
Marlies
Berichten: 16
Lid geworden op: 21-03-2010 03:18

Marlies

Bericht door Marlies » 21-03-2010 03:29

Hallo Allemaal,

Na 2 jaar bezig te zijn kom ik nu pas deze groep tegen, en dat nogwel op de dag voor het examen Leidinggeven!
Heb in ieder geval wat tips kunnen lezen dus bedankt degenen die moeite hebben gedaan hier het een en ander over vorige examens te delen.

Mijn naam is Marlies, 34 jaar, woon in Shanghai China en doe alle examens via het NLs consulaat.
Ik studeer HBO Management met uitstroomvariant Logistiek.
Werk hier al 6 jaar als Operations Manager voor een export bedrijf.

Wilde in ieder geval idereen die morgen ook examen doet succes wensen!

Groetjes

Marlies

rdj
Site Admin
Berichten: 33
Lid geworden op: 13-01-2009 13:50

Bericht door rdj » 16-04-2010 14:17

Welkom bij de club!

Onze forum bestaat een jaar. Ik en een studie maat Erik kwamen elkaar tegen op het internet opzoek naar uittreksels. Van het een kwam het andere.

Tevens hebben wij ontdekt dat maar weinig studenten het afronden. Een van de reden is dat er geen " echte " school is. Alles gaat via het internet en je kunt dus moeilijk je ideeen, problemen etc. vergelijken met andere studenten.

Naast deze site is er ook op Linkedin een groep voor alle HBO studenten van de LOI. Hierbij wil je ook uitnodigen om daarvan lid te worden.

Succes met je studie.

Remi

Plaats reactie

Terug naar “Stel je voor...”