Contact met docent, gaat dat goed?

In dit forum kan je al je berichten kwijt die direct betrekking hebben op de LOI HBO Management en die van algemene aard zijn.
Plaats reactie
bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Contact met docent, gaat dat goed?

Bericht door bakkere » 13-01-2009 14:37

Ik vraag me af wat de ervaringen zijn met de docent via de portal van LOI?

Maurice
Berichten: 29
Lid geworden op: 13-01-2009 11:58

contact met docenten

Bericht door Maurice » 13-01-2009 15:10

Over het algemeen ben ik redelijk tevreden over het contact met docenten. Maar ik vind dat een wat persoonlijkere benadering wel prettig zou zijn. Ik heb meermalen een kennismakingsmail van docenten ontvangen die best persoonlijk en vriendelijk aandeden. Maar daarna is het puur zakelijk en weinig persoonlijk naar de cursist toe. Zelfs uitwerkingen bevatten geen afgestemd commentaar, je moet er zelf maar uit destilleren wat voor jou van toepassing is.

Groet,
Maurice

nicky
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-01-2009 13:43

docenten contact

Bericht door nicky » 14-01-2009 09:34

Hoi,

Ik heb 2 keer een vraag gesteld aan een docent en hier een goed en zeer vriendelijk antwoord op ontvangen. Voor de rest heb ik geen studiebegeleider e.d. dus ik moet contact zoeken en tot op heden is dat nog niet veel aan de orde geweest.

Astrid.

cforker
Berichten: 11
Lid geworden op: 13-01-2009 12:01

Docenten contact

Bericht door cforker » 14-01-2009 11:31

Ik ben met Maurice eens dat het erg zakelijk is. Aan de andere kant kan ik mij hier ook wat bij voorstellen. Wij hebben hier een persoonlijke ambitie en willen/verwachten hier een persoonlijke begeleiding. De docenten hebben hier geen ambitie bij. Het is hun baan. Zij moeten kijken dat wij onze vragen beantwoord krijgen en de correcties doen. Hier is niet veel plaats voor persoonlijk kontact of begeleiding. Toch? Maar, het moet, in het geval van Astrid, wel zo zijn dat alle vragen beantwoord zouden moeten worden. Er zijn immers geen domme vragen alleen domme antwoorden…

Plaats reactie

Terug naar “Algemene opleidingszaken”