Portfolio HBO Management

In dit forum kan je al je berichten kwijt die direct betrekking hebben op de LOI HBO Management en die van algemene aard zijn.
dorientjuh
Berichten: 30
Lid geworden op: 17-01-2010 20:49

Bericht door dorientjuh » 13-09-2011 18:44

Beste Arco, Kirsten of Bram

Ook ik loop een beetje vast met mijn digitaal portfolio opdracht. Ik heb al wel een verslag geschreven, maar vind het lastig de competenties er in te verwerken en telkens weer te schrijven over andere competenties.
Misschien dat ik met een voorbeeld wat meer ideeën kan krijgen van wat exact de bedoeling is.
De nieuwe eis is trouwens niet meer eens per half jaar een verslag (zoals mij ook eerder verteld is vanuit de LOI), maar na afronding van elke module. Dat worden een boel verslagen! Dus nu probeer ik inmiddels alles maar wat in te halen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Dorien Triemstra.
dorientriemstra@hotmail.com

Arco van Lent
Berichten: 27
Lid geworden op: 14-01-2009 20:37

Bericht door Arco van Lent » 14-09-2011 12:03

dorientjuh schreef:Beste Arco, Kirsten of Bram

Ook ik loop een beetje vast met mijn digitaal portfolio opdracht. Ik heb al wel een verslag geschreven, maar vind het lastig de competenties er in te verwerken en telkens weer te schrijven over andere competenties.
Misschien dat ik met een voorbeeld wat meer ideeën kan krijgen van wat exact de bedoeling is.
De nieuwe eis is trouwens niet meer eens per half jaar een verslag (zoals mij ook eerder verteld is vanuit de LOI), maar na afronding van elke module. Dat worden een boel verslagen! Dus nu probeer ik inmiddels alles maar wat in te halen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Dorien Triemstra.
dorientriemstra@hotmail.com

Beste Dorien,

Zie je email!

Succes Arco

Lianne
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-06-2013 16:27

Bericht door Lianne » 28-06-2013 16:30

Beste Arco, Kirsten of Bram

Ik zie dat hier een voorbeeld is van een portfolio. Zou ik die ook aub mogen ontvangen, want ik komt er niet uit.
Dank jullie wel!!!!

liannevankampen@hotmail.com

groeten Lianne

PVGeldrop
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-07-2010 15:25

Bericht door PVGeldrop » 28-04-2014 13:58

Oeps. Ik had dat ding al sinds het begin van m'n opleiding niet meer geopend. Binnenkort toch maar eens bijwerken dan.

Plaats reactie

Terug naar “Algemene opleidingszaken”