2 scripties??!

Uitstroomvariant HBO Management - Personeelsmanagement dmv een NEMAS-examen
Plaats reactie
Tien
Berichten: 28
Lid geworden op: 01-12-2011 09:42

2 scripties??!

Bericht door Tien » 10-05-2012 11:47

Hallo allemaal,

Ik heb via via begrepen dat er voor het afstuderen twee scripties gemaakt moeten worden?
Weet iemand hier meer van?

Heb nu net mijn scriptie Kwaliteitsmanagement af en zou blij zijn als er voor Personeelsmanagement (afstudeerrichting) slechts een gemakat hoeft te worden.

Groeten,
Tinyta de Rooy
Heerenveen
Groet,
Tinyta de Rooy

HBO Management
sinds jan 2008

dorientjuh
Berichten: 30
Lid geworden op: 17-01-2010 20:49

Bericht door dorientjuh » 10-05-2012 12:23

Hallo Tinyta,

Dat is inderdaad correct.
Je moet net zoals je voor kwaliteitsmanagement hebt gedaan een dergelijke ´scriptie´ maken.

Na deze heb je de afstudeeropdracht. Opnieuw moet hier een scriptie komen, maar deze moet breder en meer uitgebreid dan de scriptie van personeelsmanagent. In het verleden moest dit inderdaad ook nog een ander onderwerp hebben, maar misschien is het tegenwoordig wel mogelijk er meer op door te gaan. Dit houdt natuurlijk wel in dat het nog steeds een totaal andere afstudeeropdracht moet zijn dan de scriptie van personeelsmanagement.
Zie even op de campus naar de informatie over de afstudeeropdracht. Je zult zien dat dit een stuk verder gaat. Het valt me zelf op dat dit ook een stuk strenger beoordeeld wordt. daarnaast moet de afstudeeropdracht bestaan uit 35 - 50 pagina's zuivere tekst (excl de afbeeldingen, bijlagen e.d. dus).
Succes!

Groetjes,
dorien.

Tien
Berichten: 28
Lid geworden op: 01-12-2011 09:42

Bericht door Tien » 10-05-2012 13:07

Dorien,

Bedankt voor je reactie!

Groeten,
Tinyta
Groet,
Tinyta de Rooy

HBO Management
sinds jan 2008

Plaats reactie

Terug naar “Personeelsmanagement (NEMAS)”