Wat kan ik verwachten?

Hoofdfase HBO Management - Afstudeerzitting
Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Bericht door Pat » 25-10-2012 18:37

Dat heb je mooi voor elkaar!!
Ik heb te horen gekregen dat ik mijn enquête NIET mag uitzetten binnen mijn organisatie. Ze zijn bang dat deze verwachtingen schept die ze niet waar kunnen (of willen) maken. Daar heb ik dus 3½ maand op moeten wachten.
Nu dus maar een aantal flexkrachten (doelgroep van mijn afstudeeropdracht) persoonlijk benaderen. :(

Maar ja,...nu hoop ik dus over ± 3 weken mijn concept in te kunnen sturen.

Laat je nog even weten hoe de afstudeerzitting is verlopen?
Dan weten wij ook een beetje wat we mogen verwachten.

Groetjes Pat.
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

dorientjuh
Berichten: 30
Lid geworden op: 17-01-2010 20:49

Bericht door dorientjuh » 26-10-2012 09:08

Zo... jij gaat ook al snel Patrick!
Jammer dat het niet gelukt is met de enquete. De mijne had ook al wat haken en ogen voordat hij akkoord werd bevonden.

Ik heb afgelopen maandag mijn eerste 2 hoofdstukken ingezonden. Ben zeer benieuwd naar het feedback van mijn docent.

Alvast veel succes toegewenst Maaike!

Groetjes,
Dorien

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Concept versie is de deur uit!!!

Bericht door Pat » 17-11-2012 19:40

Hè Hè,....ik heb de conceptversie de deur uit.
Ik hoop dat de interviews met de flexkrachten geaccepteerd wordt.
In mijn 'kritische blik op het onderzoek' heb ik omschreven dat ik graag een enquête gehouden zou hebben maar dat dit niet werd goedgekeurd door de organisatie.

In ieder geval een last van mijn schouders, nu is het dus nog wel spannend wat mijn afstudeercoach er op aan te merken heeft.

Maaike en Kevin,...hebben jullie intussen al een antwoord op de laatste inzending? Is de datum van jullie afstudeerzitting al bekend?

Zo ja,...hoe hebben jullie het versturen van alle originele certificaten aangepakt? Ik vindt het een beetje een eng idee om dit per post te doen,...ze zouden het eens kwijtraken zeg,...daar krijg ik spontaan nachtmerries van :shock: :shock:
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

kevin85
Berichten: 35
Lid geworden op: 02-09-2010 17:48

Bericht door kevin85 » 17-11-2012 21:31

Goed bezig Pat! Ook voor jou komt het einde nu echt in zicht. Ik ben nog steeds wachtende (6weken) op de uistlag of de scriptie voldoende is voor het eindgesprek. Heb er al een paar keer over gebeld, maar moet nog even geduld hebben vrees ik. Het enige wat ik te horen heb gekregen is dat er een ook een 3e beoordelaar nog naar gaat kijken (???). Erg spannend!!!!!!
Succes met de laatste stap!

Gr Kevin

PS: Ik heb nergens gelezen dat ik de orginele certificaten moet opsturen. Waar staat dat Pat?

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Bericht door Pat » 18-11-2012 10:25

Heej Kevin,..

Ik kan het nu inderdaad ook niet meer terugvinden.
Een tijdje geleden las ik bij de exameninformatie van de afstudeerzitting dat alle originele certificaten naar LOI gestuurd moesten worden. Ik ging er van uit dat was om te controleren of je de benodigde EC's gehaald had.
Dat lijkt nu dus niet meer nodig.

Wel balen dat het zo lang duurt voordat je meer te horen krijgt over het al dan niet accepteren van je scriptie.
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

Mw.Maaike
Berichten: 55
Lid geworden op: 27-10-2011 16:40

Bericht door Mw.Maaike » 19-11-2012 10:13

Nog steeds geen uitnodiging of datum voor de Afstudeerzitting.
Ik heb zelf al een paar keer gebeld, maar ik krijg als antwoord U WORDT GEBELD!
De klantenservice heeft wel gevonden dat alles is goed gekeurd, alles is correct, maar er is een wachtlijst (????). Ik denk dus dat ik pas volgend jaar aan de beurt ben.

kevin85
Berichten: 35
Lid geworden op: 02-09-2010 17:48

Bericht door kevin85 » 19-11-2012 10:46

Schiet lekker op Maaike! In elk geval gefeliciteerd tot zover. Ik wacht ook nog steeds en weet nog niet of e.a. is goedgekeurd.
gr.Kevin

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Bericht door Pat » 19-11-2012 20:45

WACHTLIJST?!?!?!?!?!?
Overschrijding van mijn studietijd (mei 2013) is dan hopelijk wel voor hún rekening. Slecht voor m'n bloeddruk dit soort dingen.
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Bericht door Pat » 19-11-2012 20:49

Misschien iets voor het neiuwe kabinet: een "Langbeoordelingsboete" :wink:
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

Mw.Maaike
Berichten: 55
Lid geworden op: 27-10-2011 16:40

Bericht door Mw.Maaike » 20-11-2012 20:39

Vandaag bericht scriptie afgekeurd. (
Ik heb een nieuwe begeleider toegewezen gekregen en een epistel van 7 kantjes (klein lettertype, vol bedrukt) met commentaar gekregen.
Weer vol aan de bak dus.

Plaats reactie

Terug naar “Afstudeerzitting”