lotgenoot gezocht!

Hoofdfase HBO Management - Kwaliteitsmanagement dmv een NEMAS-examen
Plaats reactie
Arco van Lent
Berichten: 27
Lid geworden op: 14-01-2009 20:37

lotgenoot gezocht!

Bericht door Arco van Lent » 21-01-2009 09:15

Ik ben op zoek naar medestudenten die ook zijn begonnen aan kwaliteitsmanagement of deze misschien al hebben afgerond!
Achterliggende gedachte is om misschien samen deze module te doorlopen of anders de ervaringen te delen mbt deze module!

Mvg,
Arco

nicky
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-01-2009 13:43

Re: lotgenoot gezocht!

Bericht door nicky » 21-01-2009 14:57

Arco,

Helaas ben ik nog niet zover. Maar veel succes.

Astrid.
Arco van Lent schreef:Ik ben op zoek naar medestudenten die ook zijn begonnen aan kwaliteitsmanagement of deze misschien al hebben afgerond!
Achterliggende gedachte is om misschien samen deze module te doorlopen of anders de ervaringen te delen mbt deze module!

Mvg,
Arco

Mickel Ouweneel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-01-2009 23:04

Re: lotgenoot gezocht!

Bericht door Mickel Ouweneel » 05-02-2009 23:47

Hoi Arco,

Ook ik ben nog niet zo ver, maar het is wel mijn bedoeling hiermee te starten als ik in maart het examen leidinggeven heb gedaan.

Ik houd je wel op de hoogte.

Mickel

Arco van Lent
Berichten: 27
Lid geworden op: 14-01-2009 20:37

Re: lotgenoot gezocht!

Bericht door Arco van Lent » 06-02-2009 19:30

Mickel Ouweneel schreef:Hoi Arco,

Ook ik ben nog niet zo ver, maar het is wel mijn bedoeling hiermee te starten als ik in maart het examen leidinggeven heb gedaan.

Ik houd je wel op de hoogte.

Mickel
Mickel,

Dat zou mooi zijn. Ik ga "langzaam" door de leerstof!
Ik wacht af. Succes met je examen leidinggeven.

Gr. Arco

Jo Strolenberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-05-2009 15:18

Bericht door Jo Strolenberg » 03-05-2009 15:33

Beste Arco, ik start binnen nu en 2 weken met kwaliteitsmanagement. Ik ben echter nog op zoek naar de uitwerking van de slotopdracht E-Business 568K1. Heb jij deze al gemaakt ?
Ik ben januari 2007 gestart met de opleiding en nu bezig met E-business. Tot nu toe alle voorgaande onderdelen gehaald.

Arco van Lent
Berichten: 27
Lid geworden op: 14-01-2009 20:37

Bericht door Arco van Lent » 05-05-2009 09:56

Jo Strolenberg schreef:Beste Arco, ik start binnen nu en 2 weken met kwaliteitsmanagement. Ik ben echter nog op zoek naar de uitwerking van de slotopdracht E-Business 568K1. Heb jij deze al gemaakt ?
Beste Jo,

Als eerste hartelijk welkom bij dit forum.
Ten tweede: Ja deze opdracht heb ik al gemaakt maar ik ga deze niet toezenden!!

Ik ga niet al mijn werk aan anderen ter beschikking stellen terwijl ik er zelf veel aan heb moeten doen!
Wanneer je samen een module oppakt (vandaar zocht ik een lotgenoot) kun je samen de opdrachten/informatie delen!
Ik ben inmiddels ook bij mijn laatste opgave van kwaliteitsmanagement en hiervoor geldt het zelfde!

Ik hoop dat je er begrip voor zult hebben!

Met vriendelijke groet,
Arco

gfocking
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-08-2009 15:44

Bericht door gfocking » 22-08-2009 15:55

Jo Strolenberg schreef:Beste Arco, ik start binnen nu en 2 weken met kwaliteitsmanagement. Ik ben echter nog op zoek naar de uitwerking van de slotopdracht E-Business 568K1. Heb jij deze al gemaakt ?
Hoi Jo,

Ik ben bijna klaar en hoef alleen de module E-business nog maar te doen? Heb jij die inmiddels al gemaakt?

Groet,
Geert

rdj
Site Admin
Berichten: 33
Lid geworden op: 13-01-2009 13:50

Kwaliteitsmanagement

Bericht door rdj » 08-09-2009 10:46

Beste Arco,

Ook ik ga spoedig starten met dit onderdeel. Ik heb net Middle managemnt afgerond. Dit met behulp van een door de Nemas geadviseerd boek. Dus ik heb direct een nieuw boek steld voor dit examen. Ik vind de sylabus erg verwarrend en veel stof.
Voor middle managemnt twee sylabussen en het boek slechts 211 pagina's. Tevens sluiten de voorbeelden in het boek goed aan bij de vragen van de Nemas examens.

Tevens kreeg ik Van Erik de tip om de vragen uit de kennis trainer te copieren want deze kunnen op het examen terug komen.

Spreek je.

Remi

Mickel Ouweneel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-01-2009 23:04

Bericht door Mickel Ouweneel » 18-11-2009 21:50

Hoi,

ik ben door deze module heen en heb ook mijn scriptie ingeleverd.
in afwachting op het examen ben ik alvast begonnen met hoger management.
heb jij toevallig een samenvatting van hoger management?

misschien kunnen we ruilen. ik heb eventueel een samenvatting van kwaliteitsmanagement voor jou.

Groeten,
Mickel

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

net begonnen

Bericht door Pat » 04-03-2010 20:56

Hoi Arco,...

Ik ben net begonnen met de module Kwaliteitsmanagement.
Kan jij me vertellen hoe jij deze module hebt aangepakt en of je er een beetje vlot doorheen kwam. Hoe intensief was het schrijven van de scriptie en hoe was de begeleiding van de e-coach?

Ik hoop wat van je te horen.
Groeten Pat.
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

Plaats reactie

Terug naar “Kwaliteitsmanagement (NEMAS)”