lotgenoot gezocht!

Hoofdfase HBO Management - Kwaliteitsmanagement dmv een NEMAS-examen
Plaats reactie
Arco van Lent
Berichten: 27
Lid geworden op: 14-01-2009 20:37

lotgenoot gezocht!

Bericht door Arco van Lent » 21-01-2009 09:15

Ik ben op zoek naar medestudenten die ook zijn begonnen aan kwaliteitsmanagement of deze misschien al hebben afgerond!
Achterliggende gedachte is om misschien samen deze module te doorlopen of anders de ervaringen te delen mbt deze module!

Mvg,
Arco

nicky
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-01-2009 13:43

Re: lotgenoot gezocht!

Bericht door nicky » 21-01-2009 14:57

Arco,

Helaas ben ik nog niet zover. Maar veel succes.

Astrid.
Arco van Lent schreef:Ik ben op zoek naar medestudenten die ook zijn begonnen aan kwaliteitsmanagement of deze misschien al hebben afgerond!
Achterliggende gedachte is om misschien samen deze module te doorlopen of anders de ervaringen te delen mbt deze module!

Mvg,
Arco

Mickel Ouweneel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-01-2009 23:04

Re: lotgenoot gezocht!

Bericht door Mickel Ouweneel » 05-02-2009 23:47

Hoi Arco,

Ook ik ben nog niet zo ver, maar het is wel mijn bedoeling hiermee te starten als ik in maart het examen leidinggeven heb gedaan.

Ik houd je wel op de hoogte.

Mickel

Arco van Lent
Berichten: 27
Lid geworden op: 14-01-2009 20:37

Re: lotgenoot gezocht!

Bericht door Arco van Lent » 06-02-2009 19:30

Mickel Ouweneel schreef:Hoi Arco,

Ook ik ben nog niet zo ver, maar het is wel mijn bedoeling hiermee te starten als ik in maart het examen leidinggeven heb gedaan.

Ik houd je wel op de hoogte.

Mickel
Mickel,

Dat zou mooi zijn. Ik ga "langzaam" door de leerstof!
Ik wacht af. Succes met je examen leidinggeven.

Gr. Arco

Jo Strolenberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-05-2009 15:18

Bericht door Jo Strolenberg » 03-05-2009 15:33