Hoe lang ben je ongeveer bezig met kwaliteitsmanagement??

Hoofdfase HBO Management - Kwaliteitsmanagement dmv een NEMAS-examen
ekrauweel
Berichten: 14
Lid geworden op: 10-01-2010 19:27

Uitslag

Bericht door ekrauweel » 14-07-2011 18:22

Gefeliciteerd, ik heb ook een 7 behaald. Weet iemand of ik nog te horen krijg wat het cijfer van alle onderdelen apart is?

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Uitslag

Bericht door bakkere » 14-07-2011 18:53

Ook gefeliciteerd! Netjes. Als je wilt weten wat je afzonderlijke cijfers waren dan kan je contact zoeken met de NEMAS.

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Ik heb nog geen uitslag

Bericht door Pat » 18-07-2011 12:21

Hoi hoi,...gefeliciteerd met het behalen van KM.
Ik heb echter nog geen uitslag binnen en bij het examenbureau hebben ze ook nog niets binnen. Volgens LOI zijn ze op dit moment aan het communiceren met Associatie over de uitslagen.

Via welke weg hebben jullie je punten binnengekregen?
Of hebben jullie rechtstreeks bij de Associatie examen gedaan i.p.v. LOI?

Ik ben erg benieuwd, het zou gaaf zijn om uisluitsel te hebben voor mijn vakantie die aanstaand weekend begint.

Jullie kunnen in ieder geval met een gerust hart vakantie gaan vieren!!
groeten Pat.
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Bericht door bakkere » 18-07-2011 15:51

Ik heb examen gedaan bij de NEMAS omdat ik te laat was voor een aanmelding bij de LOI. Dus rechtstreeks. Cijfer is via de mail gegaan. Net zoals middle management en hoger management.

Ik had ook nog een vraag gesteld mbt de onderliggende cijfers, dus apart voor mondeling en schriftelijk. In de mail krijg je nl. maar 1 cijfer door.
Ik kreeg onderstaande reactie:

De onderliggende resultaten worden bij de officiele "papieren" uitslag verzonden.

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Begeleidende brief bij Diploma - specificatie van de cijfers

Bericht door bakkere » 18-08-2011 18:26

Geachte kandidaat,

Hierbij vermelden we u de onderliggende punten van het door u afgelegde examen NEMAS Kwaliteitsmanagement van juni 2011 .

Het bekendmaken van onderliggende resultaten is in afwijking van alle andere Associatie-examens. Aangezien er bij dit examen een mondeling gedeelte is opgenomen en in nauwe samenwerking met de NEMAS commissie wordt afgenomen, is tot openbaar maken van de onderliggende resultaten besloten.

Onderstaand de resultaten van het afgelegde examen:
Schriftelijk gedeelte: 7,0

Mondeling gedeelte:
Beoordeling scriptie: 7,0
Beoordeling gesprek: 8,0

EINDBEOORDELING 7,3 = 7

Het schriftelijke gedeelte bepaalt voor 50% het eindcijfer. Het andere deel wordt bepaald door uw scriptie en het mondelinge examen. Hierbij telt de scriptie voor 1/3 deel mee en het gesprek voor 2/3 deel.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nederlandse Associatie voor Praktijkexamens

Medewerkers team 2 examenbureau Associatie-SPO examens


Dit schrijven is een aanvulling op de officieel uitgegeven examenuitslag van juni 2011 door NEMAS en de Nederlandse Associatie voor Praktijkexamens. Aan dit schrijven kunnen geen rechten worden ontleend.

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Ook een 7

Bericht door Pat » 19-08-2011 08:27

Hoi hoi,...

Mijn cijfers komen een beetje overeen.
Uiteindelijk ook geslaagd met een 7 (Zoals - tot op heden - iedereen waarmee ik contact heb gehad)

Deze kunnen we in ieder geval weer afvinken.
Voor mij rest nu nog de module Personeelsmanagement en de afstudeeropdracht. Die ga ik aan elkaar koppelen.
Hopelijk dus de volgende zomer een keer andere lectuur op het strand dan die blauwe map :wink:
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Bericht door bakkere » 19-08-2011 14:32

Hoi Pat,

Deze kunnen we weer afvinken. Dat is lekker.

Hoe ga je dat doen PM koppelen aan je afstuderen?

En die blauwe mappen kan ik ook niet meer zien. Die slogan onderin bij jou, klopt als een bus. Studeren, werken en kinderen, ....pffff. Achteraf gezien, hoe heb ik het allemaal gedaan :-)

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Bericht door Pat » 19-08-2011 21:32

Ik wil de aanbevelingen uit mijn - nog te schrijven scriptie - ook gaan uitvoeren voor de betreffende organisatie. Op die manier heb ik ook nog een goed onderbouwde theorie bij mijn afstudeeropdracht,...lijkt me een win/win.
Aangezien ik dan toch al een hoop tijd en energie in onderzoek heb gestopt kan ik ook net zo goed de uitvoering er achteraan plakken.
Of denk ik dan te simpel??

Ik ga er in ieder geval gewoon vanuit dat dit gewoon mag, ik zou in ieder geval niet kunnen verzinnen waarom niet.
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

Eline
Berichten: 9
Lid geworden op: 21-06-2011 16:06

Bericht door Eline » 19-12-2011 18:24

hallo allemaal,

Het einde is in zicht: vrijdag mag ik mijn scriptie inleveren bij het Nemas en dan in januari de examens.
Blij als alles weer achter de rug is..!

Vroeg me af of iemand mij nog een goed beoordeelde scriptie wil mailen. Dan kan ik deze nog naast die van mij leggen. Het liefst eentje gericht op kwaliteit in dienstverlenende organisatie. Ik heb in mijn scriptie het bemiddelsproces van flexwerkers gekozen als onderwerp. Ik twijfel nog steeds of ik me wel heb gehouden aan de 'bedrijfskundige diagnose'. Alles is in kaart gebracht dmv ServQual-model, tevens aandacht besteedt aan de Deming-circel.

Ben benieuwd of iemand mij hier nog snel mee kan helpen, aangezien ik het woensdagmiddag wil laten inbinden etc.
Mijn mailadres is elinetwint@hotmail.com

Groetjes,
Eline

Plaats reactie

Terug naar “Kwaliteitsmanagement (NEMAS)”