Kwaliteitsmanagement juni 2012

Hoofdfase HBO Management - Kwaliteitsmanagement dmv een NEMAS-examen
Tien
Berichten: 28
Lid geworden op: 01-12-2011 09:42

Bericht door Tien » 06-08-2012 19:38

Hallo Pat,

Ik ben nog niet met mijn afstudeeropdracht begonnen.
Moet eerste de module Personeelsmanagement doen: scriptie en examen.
Hoop dat eerst goed af te ronden in januari.

Klopt het trouwens dat je eerst alles van de opleiding afgerond moet hebben (ook stageopdr e.d.) voor je je afstudeeropdracht/-scriptie mag verdedigen?
Groet,
Tinyta de Rooy

HBO Management
sinds jan 2008

dorientjuh
Berichten: 30
Lid geworden op: 17-01-2010 20:49

Bericht door dorientjuh » 07-08-2012 10:06

Hallo Pat,
Dat is jammer, leidt tot veel vertraging, terwijl je zelf een stuk sneller wilt! Ook ik kom nog niet erg veel vooruit met mijn afstudeeropdracht. De laatste tijd erg druk gehad door een combinatie van werken en stage. Inmiddels is mijn stage afgelopen, dus heb ik weer meer tijd vrij voor mijn afstudeeropdracht. Inmiddels zijn mijn doelstellingen goedgekeurd door zowel mijn organisatie als de LOI. Daar ben ik al erg blij mee! Ik ben nu druk bezig met mijn plan van aanpak en tussendoor wat literatuurstudie.
Verwacht dat ik nog wel een half jaar bezig ga zijn met mijn afstudeeropdracht. Wat zeggen ze dan ook alweer: al het goede komt langzaam, toch?

Hallo Tinyta,
Daar heb je inderdaad gelijk in. Een half jaartje geleden heb ik zelf ook contact gezocht met de LOI voor deze vraag.
Je mag je afstudeeropdracht wel maken en de tussentijdse inzendingen, maar het aanvraagen van de verdediging van de afstudeeropdracht mag pas wanneer je alles afgerond hebt en dit ook allemaal bij de LOI bekend is. Ikzelf moet nog 2 stageopdrachten uitwerken en 1 gaan uitvoeren. Daarnaast nog 1 trainingsdag. En natuurlijk dan mijn portfolio nog op orde gaan maken.

Groetjes,
Dorien.

Tien
Berichten: 28
Lid geworden op: 01-12-2011 09:42

Bericht door Tien » 07-08-2012 13:41

@Dorien:

Bedankt voor je bericht.
Mag je de datum voor het verdedigen van je (afst) scriptie zelf bepalen. Of is daar een bepaalde datum voor gepland/gereserveerd?

Hope to hear
Thx!
Groet,
Tinyta de Rooy

HBO Management
sinds jan 2008

Plaats reactie

Terug naar “Kwaliteitsmanagement (NEMAS)”