Net gestart

Hoofdfase HBO Management - Arbeids- en organisatiepsychologie
Plaats reactie
Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Net gestart

Bericht door Pat » 06-07-2009 17:33

Hoi hoi,...

Ik ben net gestart met de module Arbeids- en Organisatiepsychologie. Ik heb me ingeschreven voor het examen van 14 september. Zijn er nog forumleden die ook bezig zijn met de voorbereidingen voor dit examen?

Groeten Pat.
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Examenmaterialen

Bericht door bakkere » 02-09-2009 20:56

Alle forumleden,

Ik heb zojuist al mijn materialen naar Pat gestuurd. Voor diegene die geinteresseerd zijn. Ik heb een uittreksel, een 500 vragen van de kennistrainer. En tevens heb ik (bijna) alle hoofdstukken digitaal. Dit is ideaal als je paratekennis vragen wil maken (ivm kopieren en plakken). Tevens als je adobe professional hebt kan je digitaal arceren wat ook heel handig is. Dan kan je alles vanaf de pc doen. Voor mij als IT'er heel handig.

Ik heb van alle vakken alles ingescand dus mochten er mensen zijn die interesse hebben dan mail me maar.

Groet, Erik.

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Examen achter de rug

Bericht door Pat » 14-09-2009 17:33

Hè hè,....examen achter de rug.
Ik ben erg beniewd naar de uitslag. Veel mensen hebben 2 meoilijke uren achter de rug.

Onderwerpen:
-Veel kennistestvragen
-Conflictstijlen
-Verandermanagement
-Sociogram
-Invloed HRM
-Beoordelingssysteem en generaliseerbaarheid bij verschillen in meetresultaten van verschillende testmomenten.

Erik nog bedankt voor je materiaal → is nog erg hulpvol gebleken.
Nog ff reflecteren,...een weekje rust en dan op naar E-bussiness.

Groeten Patrick.
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Examen achter de rug

Bericht door bakkere » 14-09-2009 19:42

Patrick,

Bedankt voor je reactie op het forum. Zo te horen was het ook een zware bevalling :-) Mooi dat het materiaal nog een keer weer gebruikt is. Ik hoop voor je dat je geslaagd bent.

Succes verder en tot forums.

Gr. Erik.

liesbethpavia
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-08-2009 22:05

Examen A&O afgelopen maandag

Bericht door liesbethpavia » 16-09-2009 11:09

Ik sluit me geheel aan bij Pat:
-het was moeilijk....maar meer i.v.m. de vele leerstof en ze dus duidelijk van alles kunnen vragen (gezien het vorige examen wat toch weer andere dingen centraal stelden zoals Contingentiebenaderingen, etc.). Ik ben daardoor een beetje de mist ingegaan. Heb bij 2 vragen toch de verkeerde ingang gekozen. Het wordt echt kiele kiele.

-Er was een vraag om mediaan, percentiel en gemiddelde te berekenen i.v.m. een IQ test.
-verhouding 20 multiple choice, 10 open vragen is nog steeds zo. Let inderdaad op je tijd.

Groetjes Liesbeth
ik woon in italie sinds 13 jaar,dit jaar 40,3 kinderen,ik werk voor een website,zing i.e gospel koor. Probeer er maar elke dag het beste van probeert te maken en lief te zijn voor anderen!Niet makkelijk maar wel waar het om draait...toch?

Pat
Berichten: 70
Lid geworden op: 15-03-2009 11:12

Bericht door Pat » 04-01-2010 20:06

Tsjonge jonge,....
Laatste 2 maanden hebben een jaar van mijn leven gekost.
Examen A&O gedaan,...gezakt,...net als verschillende studiemaatjes van me die tegelijk examen deden. Zwaar teleurgesteld en daardoor een heftige studiedip. Net voor kerst een brief met het bericht dat ik alsnog geslaagd ben (met een mager 6je welteverstaan). Dus toch nog een fijne kerst gehad. Alle moed weer bij elkaar gescharreld en vanaf vandaag weer bovenarms erop!!

Ga nu starten met E-bussiness en stort me daarna op de modules van de eindfase. Kerst 2010 wil ik toch ècht het einde wel een beetje in zicht hebben.

In eider geval allemaal een gelukkig en vastberaden 2010!!
Ik hoop jullie nog regelmatig op het forum tegen te komen.

Groetjes Pat.
Laatste loodjes!
T4 en T5 ingezonden,...laatste 6 weken?!?!?!

Studeren, werken en kinderen,....pfff

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Toch nog geslaagd!

Bericht door bakkere » 04-01-2010 20:28

Mooi zeg. Gefeliciteerd!

Het is geen makkelijk examen. Dit heb je toch maar weer gehaald. Op naar de volgende !

Plaats reactie

Terug naar “Arbeids- en organisatiepsychologie”