Goedgekeurd

Hoofdfase HBO Management - Stage
Plaats reactie
bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Goedgekeurd

Bericht door bakkere » 16-02-2009 08:00

Ik heb een aanvraag gedaan om stage te lopen bij mijn huidige werkgever en deze is gehonoreerd. In de brief staat dat ik ter zijner tijd de papieren hiervoor ontvang. Naar aanleiding hiervan heb ik een mail gestuurd met de vraag of ik de stage gelijk mag lopen of dat ik moet wachten en wanneer ik dat dan kan verwachten.

Mickel Ouweneel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-01-2009 23:04

Re: Goedgekeurd

Bericht door Mickel Ouweneel » 17-02-2009 21:49

gewoon van start gaan en de opdrachten doen.
ik heb in een periode van 1 maand de opdrachten gedaan en allen zijn met een voldoende beoordeeld of accoord bevonden.

wat mij wel opviel was dat de stagebeoordeler van de loi echt niets begreep van mijn vakgebied (salesmanager).
Dit kwam naar voren uit de commentaren op de opdrachten.

1 van de opmerkingen was bijviirbeeld dat de notulen van de vergadering te weinig waren voor een vergadering van een dag. Ze schijnen te vergeten dat niet alles voor hun ogen bestemd is, zelfs als je dat er in zet.

He, de punten zijn binnen, dus lekker laten gaan. Het blijven docenten...zonder praktijk ervaring.

Veel succes! :D

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Reactie van LOI

Bericht door bakkere » 17-02-2009 21:53

Geachte heer Bakker,

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.

Hierbij kunnen wij u berichten dat wij het betreffende materiaal hebben toegezonden. U kunt zelf bepalen wanneer u de stage begint.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Leidse Onderwijsinstellingen
Afd. Service Hogeschool

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Bericht door bakkere » 17-02-2009 21:54

Mickel,

Bedankt. Ik ontvang binnenkort de opdrachten dus dan kan ik beginnen. Ben benieuwd maar als ik jou zo hoor dan stelt een stage niet zoveel voor....

nicky
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-01-2009 13:43

Bericht door nicky » 19-02-2009 09:30

bakkere schreef:Mickel,

Bedankt. Ik ontvang binnenkort de opdrachten dus dan kan ik beginnen. Ben benieuwd maar als ik jou zo hoor dan stelt een stage niet zoveel voor....
Hoi Erik,

Wat voor stage opdracht moet je hebben dan?? Heb je die al niet?? of moet je die opnieuw aanvragen o.i.d.??

Ik hoor graag.

Groet,
Astrid.

bakkere
Site Admin
Berichten: 106
Lid geworden op: 12-01-2009 18:55

Reactie van LOI

Bericht door bakkere » 19-02-2009 16:38

Geachte heer Bakker,

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.

Hierbij kunnen wij u berichten dat u de twee materialen binnen enkele dagen in huis kan ontvangen.
Deze kunt u gebruiken voor de invulling van uw stage.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Leidse Onderwijsinstellingen
Afd. Service Hogeschool

Ducky
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-03-2009 15:58

Stage formulieren

Bericht door Ducky » 11-02-2010 21:22

Hallo allemaal,

ik kan de fromulieren niet vinden die ingevuld moeten worden voor een stage aanvraag bij het LOI.
Ik heb al een stageplek bij mijn werkgever, maar moet daar wel toestemming voor krijgen van het LOI.

Groet,
Duck.

nicky
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-01-2009 13:43

formulieren

Bericht door nicky » 11-02-2010 21:41

Hoi,

Bij je lesmateriaal hoort ook een aanvraag voor je stage te zitten. Ikzelf heb deze niet ingevuld. Ik heb een brief geschreven aan de toetsingscommissie en gevraagd of ik in het eigen bedrijf stage mocht lopen. Hierbij uitgelegd wat voor bedrijf we zijn, welke afdelingen e.d. Tevens mijn functie toegelicht. Ik heb binnen 2 weken een antwoord ontvangen, dat ik in het eigen bedrijf stage mocht lopen. Daarna gewoon aan de slag gegaan en uiteindelijk m'n stage met een 9 afgerond.

mvgr.
astrid.

Plaats reactie

Terug naar “Stage”