stageplaats

Hoofdfase HBO Management - Stage
Plaats reactie
nicky
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-01-2009 13:43

stageplaats

Bericht door nicky » 04-02-2009 11:08

Op basis van de door mij verstrekte gegevens aan de toetsingscommissie heb ik toestemming om stage te lopen in het eigen bedrijf. Dit heb ik aangevraagd voordat ik de opleiding begon, omdat mijn werkgever geen toestemming geeft om een half jaar ergens anders stage te gaan lopen.

Je kan het altijd proberen.

Succes,
Astrid.

Maurice
Berichten: 29
Lid geworden op: 13-01-2009 11:58

Stage

Bericht door Maurice » 04-02-2009 14:49

hoi Astrid,

Wat voor functie bekleed je in het bedrijf? Ik heb de indruk dat je stage voldoet als je de 4 stageopdrachten naar behoren vervuld en daar van je begeleider een goede beoordeling voor krijgt; hoeft dan ook niet veel met een echte stage te maken te hebben.

Ben benieuwd naar je mening en jouw specifieke invuling!

Groet,

Maurice

nicky
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-01-2009 13:43

Re: Stage

Bericht door nicky » 04-02-2009 16:26

Maurice schreef:hoi Astrid,

Wat voor functie bekleed je in het bedrijf? Ik heb de indruk dat je stage voldoet als je de 4 stageopdrachten naar behoren vervuld en daar van je begeleider een goede beoordeling voor krijgt; hoeft dan ook niet veel met een echte stage te maken te hebben.

Ben benieuwd naar je mening en jouw specifieke invuling!

Groet,

Maurice
Hoi Maurice,
Ik ben p&o'er en systeembeheerder. Ik doe de managementopleiding met als uitloop personeel. Ik heb totaal nog geen stageopdracht ingeleverd. Ik heb gewoon op voorhand gevraagd of ik in het eigen bedrijf stage mag lopen en daar heb ik toestemming voor gekregen. Als ik de stageopdracht invul en opstuur, moet ik de brief die ik heb ontvangen meesturen met alle gegevens die ik toendertijd ook ingeleverd heb. Meer niet. En ik heb geen begeleider. Oh :oops: ik ben van de generatie van voor 1 september 2005, die hadden nog geen begeleider. Zo lang ligt het bij mij al en vandaar dat ik hier zo blij mee ben, omdat dit toch stimuleert om te studeren en de boel nu toch echt een keer tot een goed eind te brengen. Mijn stageopdracht is trouwens competentiemanagement. En bij mij staat dat, indien het bedrijf niet aan de eisen van het LOI voldoet, ik wel degelijk buiten het eigen bedrijf stage moet gaan lopen.
Groet,
Astrid.

Plaats reactie

Terug naar “Stage”