Praktijkopdracht informatiesysteemontwikkeling

Zie je het echt even niet ziet zitten of ondervind je tegenslag bij de studie: Hier kun je je verhaal kwijt... Daarna wel weer aan de slag natuurlijk!
Plaats reactie
RFJDuren
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-01-2009 20:14

Praktijkopdracht informatiesysteemontwikkeling

Bericht door RFJDuren » 21-01-2009 20:22

Is er iemand die mij kan helpen bij de PO Informatiesysteem-ontwikkeling van HEAO Bedrijfskundige Informatica ?
Het gaat om opdracht 988U2. Ik kom hier niet uit. 988U1 is na veel moeite in orde.
Miischien heeft iemand de opdracht voor mij. Dan kan ik kijken wat ik zelf tot nu toe nog niet goed heb gedaan en dit aanpassen en opnieuw insturen.

Maurice
Berichten: 29
Lid geworden op: 13-01-2009 11:58

Praktijkopdracht

Bericht door Maurice » 22-01-2009 09:30

Hoi RF,

Nee kan ik je niet mee helpen; ik denk dat je weinig reactie zult krijgen omdat dit forum is opgezet voor de opleiding HBO Management en niet voor HEAO Bedrijfskundige informatica. Is het misschien een idee om via Forum2go zelf een forum voor jouw opleiding op te zetten? Eric wil je daar vast bij helpen!

Groet,

Maurice

nicky
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-01-2009 13:43

Re: Praktijkopdracht informatiesysteemontwikkeling

Bericht door nicky » 22-01-2009 11:15

RFJDuren schreef:Is er iemand die mij kan helpen bij de PO Informatiesysteem-ontwikkeling van HEAO Bedrijfskundige Informatica ?
Het gaat om opdracht 988U2. Ik kom hier niet uit. 988U1 is na veel moeite in orde.
Miischien heeft iemand de opdracht voor mij. Dan kan ik kijken wat ik zelf tot nu toe nog niet goed heb gedaan en dit aanpassen en opnieuw insturen.
Hoi RF,

Zoek eens in de yahoo members site. Hierin willen nog wel eens opdrachten volledig uitgewerkt instaan. Succes,
Astrid.

Plaats reactie

Terug naar “De Klaagmuur”