...

Zie je het echt even niet ziet zitten of ondervind je tegenslag bij de studie: Hier kun je je verhaal kwijt... Daarna wel weer aan de slag natuurlijk!
Plaats reactie
Marlies
Berichten: 16
Lid geworden op: 21-03-2010 03:18

...

Bericht door Marlies » 19-04-2010 15:47

...

cealis
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-03-2010 09:19

Bericht door cealis » 25-04-2010 22:42

Apart meestal zit er tussen de uitslag en opgave een aantal weken maar ik weet dat ze de examenmomenten hier en daar verhogen dus ze zullen gewoon een betere oplossing hiervoor moeten vinden.
Vind zelf ook dat het lang duurt voor je examenuitslag krijgt kan volgens mij wel wat sneller.

Heb je al gebelt met de loi meestal kun je dan wel makkelijk een oplossing vinden samen met hun.

Marlies
Berichten: 16
Lid geworden op: 21-03-2010 03:18

Bericht door Marlies » 06-05-2010 14:40

nu het is nog steeds niet opgelost, en het examenbureau zegt gewoon "zolang je niet btaalt krijg je geen uitslag".
NB: uitslag van een totaal ongerelateerd onderdeel, meer dan een jaar na dato.
Vraag me af waarom ze dit niet gewoon gelijk een jaar geleden hadden kunnen laten weten dat er een probleem scheen te zijn. Nu moet ik alle betalingen e.d. boven tafel halen om te bewijzen dat alles ok was. En ben al te laat met inschrijving voor evt herexamen. Balen dus.

Ik ga morgen weer proberen te bellen idd...

In ieder geval goed om te zien dat ik zowat de enige schijn te zijn want ik wens hetniemand toe, het is zooo demotiverend! (vooral omdat ik nooit medestudenten ontmoet aangezien ik in het butenland woon ene examens dus op het NLs consulaat afleg)

Plaats reactie

Terug naar “De Klaagmuur”