Eline

Ben je net lid geworden van het forum? Stel je hier dan even voor. Het is altijd leuk om een beetje achtergrondinformatie van iemand te hebben wanneer mensen met elkaar in contact treden.
Plaats reactie
xx-elinee-xx
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-06-2016 08:52

Eline

Bericht door xx-elinee-xx » 30-06-2016 09:40

Hallo,

zo te zien is er sinds 2010 niet meer gereageerd op dit forum. Maar om hopelijk de boel een nieuw leven in te blazen:
Ik ben Eline, ben bezig aan het propedeusejaar van HBO-management, woon in Almere en werk in Utrecht.

Ik leer graag nieuwe mensen kennen en hoop dit forum daarvoor te kunnen gebruiken.
Tevens hoop ik informatie te vinden die ik nodig zou kunnen hebben voor mijn studie.

Ik wens iedereen veel succes met de studie en hoop op een reactie!

Groetjes Eline

Mitch-helll
Berichten: 1
Lid geworden op: 15-09-2016 14:43

Re: Eline

Bericht door Mitch-helll » 15-09-2016 14:46

xx-elinee-xx schreef:Hallo,

zo te zien is er sinds 2010 niet meer gereageerd op dit forum. Maar om hopelijk de boel een nieuw leven in te blazen:
Ik ben Eline, ben bezig aan het propedeusejaar van HBO-management, woon in Almere en werk in Utrecht.

Ik leer graag nieuwe mensen kennen en hoop dit forum daarvoor te kunnen gebruiken.
Tevens hoop ik informatie te vinden die ik nodig zou kunnen hebben voor mijn studie.

Ik wens iedereen veel succes met de studie en hoop op een reactie!

Groetjes Eline
Hey Eline,

Bevalt het tot nu toe? Ik ben nu net begonnen hiermee. (boeken zijn vandaag aangekomen)
Woon zelf in lelystad.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je voor...”